اس ام اس خنده دار 92 جدید
تاریخ : پنج شنبه 3 مرداد 1392
نویسنده : مهدی

http://icons.iconarchive.com/icons/rokey/popo-emotions/128/boss-icon.png

 

اس ام اس خنده دار 92 جدید

 



وقتی می پرسی چیزی میخوریین ؟
اونی که میگه : من یکی دو لقمه باهات میخورم...
جدا موجود ترسناکیه


هیچ گاه برای شخصی که از دور برایت دست تکان می دهد دست تکان نده... چون در اکثر مواقع با تو نیست با پشت سریته! لذا ضایع می شی تو روحیه ات تاثیر می ذاره! حالا بیا و درستش کن


آقا جون هرکی دوستش دارید اینقدر کلمات رو اشتباه ننویسید
بخدا املای کلمه ها داره یادمون میره


واقعا جا داره که از ایرانسل یه تشکر کنم که با این تبلیغاشون موجبات شادی و خنده مارو فراهم میکنن


اینجوری که ما درس میخونیم معلوم نیس نون خشکی هم بشیم ولی اگه نون خشکی بشم سوار فرغونم نمیکنمت


یارو همچین میگه من تفریحی سیگار میکشم انگاری بقیه که میکشن واسه شکنجه و عذابشه که میکشن


خ تف خ تف خ تف خخخخخ تفففف خخ تتتتفففففف!
گفتم تو عالم رفاقت شیشه گوشیتو واست تمیز کنم....
بعععله معرفت بالاست


یـــــکی از مــــوفقیت هـــــایــم تـــو زندگـــــی ، درســــــــت زدن رمـــــز کـــــارت شـــارژ اونم بار اوله


فرازی از وصیت نامه ی من
جون هرکی دوست دارین این قسمتشو حتما عمل کنین هارد کامپیوترمو همراه باهام بذارین توی قبر


شانس آورديم همه بیماریها رو خارجی ها کشف میکنن و
اسم خودشونو میذارن روش. وگرنه مثلا بجای پارکینسون
باید میگفتیم مرض کامبیز یا درد حاج مرتضی وبرادران به غیر مجتبی


خدایا به آنها که حال من را نمیپرسند یک هفته اسهال مکرر عنایت فرما. مخصوصا اونایی آن هستن و ساکتن !میانو جیم میشن کلا دوستم ندارن !!!نامرداالهی آمـــــــین


اي دهه شست(شثت-شصت) ي ها آگاه باشيد روزي كه ما دهه هشتادي ها دستمان به اينترنت بازشود جواب شما را خواهيم داد


افق ديگه خز شده
من ميرم سمت خورشيد ذوب شم



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: جک واسمس خنده دار , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/